Boeing компаниясы өздерінің Alaska Airlines ұшағы ұшқан кездегі оқиғаға байланысты қателерін мойындайды. Boeing 737 MAX 9 ұшағының қосалқы техникасы істен шыққаннан кейін ұшқыштар қонуға мәжбүр болған.

Абырой болғанына ешкім қатты зардап шеккен жоқ. Бірақ та бұл оқиғадан кейін танымал Boeing ұшағының жасалу жолына күмән бар. Бас директор Дэйв Калхун сапаны бақылаудағы кемшіліктерді мойындады. Ол Boeing мәселесін шешуге және оның қайталанбауын қамтамасыз ететінін айтты. Американдық мамандар тексеру жүргізу үшін 171 ұшақтың жұмысын тоқтатты. Дүние жүзіндегі авиакомпаниялар да солай жасады. United Airlines өзінің кейбір ұшақтарында бос болттарды тапқанын айтқаннан кейін алаңдаушылық күшейе түсті. Ақ үйдің өкілі сейсенбіде саяхатшылардың өздерін қауіпсіз сезінуге құқығы бар екенін айтты.

КАРИН ЖАН-ПЬЕР АҚ ҮЙДІҢ БАСПАСӨЗ ХАТШЫСЫ: «Операторлар ауқымды тексерулерін толығымен аяқтамағанша, Boeing-тің белгілі бір ұшақтары жерде қалады».

MAX типті ұшақтар алдыңғы өліммен аяқталған екі апаттан кейін мұқият бақылауда болды. Оқиғалар өндірістік қатеге байланысты болды. Бұл оқиғалар кейіннен жойылған өндірістік қатеге байланысты орын алған. Бірақ содан бері ұшақта өндіріс пен сапаны бақылауда көптеген мәселелер туындады, бұл Boeing беделіне одан әрі нұқсан келтіруі мүмкін. Деректер компанияның 2023 жылға арналған ұшақ жоспарларын орындағанын көрсетеді, бірақ бесінші жыл қатарынан өзінің басты бәсекелесі Airbus-тан артта қалды.