Якутиядағы Лена өзені температураның төмендегінен қатып тұр.Бұл жағдайға қарамастан осы аймақтағы кеме жөндеу зауытының жұмысы арта түседі.
Қыста мұнда температура минус 50-ге дейін, тіпті одан да төмендейді. Жұмысшылар кемелердің су астындағы бөліктерін жөндеуге болатындай етіп мұздан тазартады. Олар шынжырлы аралар мен арнайы құралдарды пайдаланады.
МИХАИЛ КЛЮС ЖҰМЫСШЫ: «Ауа райы суық болса, бензин арасы қатып қалады жұмыс дұрыс жүрмейді. Біз оны жылытып алып ары қарай кірісеміз. Болмаса осылай қолмен жұмыс жасауға тура келеді».
Адамдардың көбісі мұны әлемдегі ең қиын жұмыс деп санайды. Жұмысшылардың өздері мұндай пікірмен келіспейді.Ең бастысы жылы киіну керек дейді Михаил.Ол суық ауа райындағы жұмыс істеген ең төменгі температура минус 63 болған.
МИХАИЛ КЛЮС ЖҰМЫСШЫ: «Дұрыс киініңіз - бәрі осы. Ал сіз жұмыстан келгенде моншадан келгендей боласыз - шешіндіңіз, сізден бу шығады».
Дегенмен, барлық жұмысшылар мұндай жағдайға төзімділік таныта бермейді.
АРТЕМ КОВАЛЕЦ ЖҰМЫСШЫ: «Кейде сіз тоңып қаласыз, содан кейін бір жағымсыздық пайда болады жұмыс істегіңіз келмейді.Үйге қайтып жақсылап тамақтанып, демалғың келеді».
«Мұздату» бірте-бірте жүретін процесс. Алдымен 20 сантиметрлік мұз кесіледі. Содан кейін олар өзеннің тағы жарты метр қатуын күтеді.Содан кейін олар мұзды кесе бастайды.
МИХАИЛ КЛЮС ЖҰМЫСШЫ: «Көптеген адамдар бұл жұмысты - кесу және балталау деп ойлайды. Бұл жерде ойлану керек, жұмысыңды сапалы атқаруың керек. Өйткені дұрыс емес ісіңізден әп сәтте су астына кетуіңіз мүмкін».
Михаил жұмыстың күрделі және қиын екендігімен келіседі, бірақ ол оны әлемдегі ең қиын деп санамайды.Оның ойынша, одан да қиындары бар.Бүгінгі таңда мұнда Михаил секілді 30 маман жұмыс істеуде.