Ресейлік сәнгерлер жергілікті нарықтағы позицияны нығайтуға күш салуда. Олардың пікірінше, көптеген батыстық брендтер сәтті табыс әкеледі.

АЛЁНА АХМАДУЛИНА СӘНГЕР: "Біз, әрине, оған үстемдік етпейміз. Бірақ, олар қазір біз үшін жұмыс істеуде. Бұрын біз бос нарықтың 30%-ын тек премиум сегмент пен сәнді сегмент үшін алатынбыз. Бірақ пандемия болған уақыттарда сатылым тоқтап қалды. Тұтынушылар азайды. Сондықтан, қазіргі уақытта бұл 30% дегенге сене алмаймыз".

Ресейлік дизайнерлер келесі жылы айтарлықтай өзгерістерді күтуде. Олар "орташа плюс" баға сегментінде кіріс үш есе артады деп санайды. Қытай, Бангладеш, Беларусь және Түркия жаппай нарық сегменті үшін Ресейге киім мен маталарды жеткізуді жалғастыруда. Сонымен қатар, премиум сегментінде жұмыс істейтін ресейлік сәнгерлер жоғары сапалы маталардың болмауына байланысты қиындықтарға тап болған. Алайда, олар бұл кедергілерді жеңіп, тіпті әлемдік нарықты жаулап алуға мақсат қойып отыр.

АЛЁНА АХМАДУЛИНА СӘНГЕР: "Орыс ұлттының кодында жаһандық тренд бар. Бұл жаһандық тренд біздің еліміздегі жағдаймен байланысты емес. Бұл барлық елдердегі жаһандық құбылыс. Бұл үрдіс өзін жаппай, утилитарлық, иесіздендірілген киіммен салыстырады".

Сәнгерлердің сөзінше қолдан жасалған киімге қызығатындар басым болып келеді. Жақында Мәскеуде BRICS+ Fashion Summit сән апталығы өтті. Оған 12 сән көрсетілімі кірген. Коллекцияларды Үндістан, Қытай және Ресей сияқты әртүрлі елдердің дизайнерлері ұсынды.