Желіні тозған тежегіш қалыптардың бейнеролигі біраз шулатқан еді.Жағымсыз пікірлер тудырған бұл мәселеге байланысты метрополитен басшылығы БАҚ өкілдерін шақырып, мәселенің мән жайын түсіндіруге тырысты.

Метрополитен басшылығы былтыр алынған 296 тежегіш қалыптың ұзаққа шыдамағанын алға тартып отыр. Олар кем дегенде жарты жылға дейін қызмет етуі қажет болған. Қазіргі мәселенің басы - олардың ұзақ әрі сапалы қызмет етуінде. Сол себепті, қалыптарды жиі ауыстырып тұру керекті. Ал, қозғалыс қауіпсіздігіне қарашаның еш уайымдамауына болады дейді мамандар.

АЛМАСБЕК ОРЫНБЕКҰЛЫ МЕТРОПОЛИТЕН ДИРЕКТОРЫНЫҢ МІНДЕТІН АТҚАРУШЫ «Тежегіш қалыптарын ауыстыру - біздің үнемі жасайтын тұрақты жұмыс. Былтырғы сатып алынған тежегіш қалыптар тез тозды. Олардың мерзімі жарты жылға дейін жету керек болған, бірақ олар ол уақытқа дейін жарамады. Сол себепті дұрыс әрі ұзақ жұмыс істеуі үшін осы жылы 1000 тежегіш қалып сатып алдық. Бір композицияда 36 қалыптан болады». 

БЕКАЙДАР ӨМІРТАЙҰЛЫ МЕТРОПОЛИТЕН МАМАНЫ

Тежегіш құралдарының Қытай мемлекетінен сатып алынғаны жайында да ақпараттар тараған болатын. Мамандардың сөзінше олардың бұрын қолданылған қалыптардан айрықша болар айырмашылығы жоқ. 

БЕКАЙДАР ӨМІРТАЙҰЛЫ МЕТРОПОЛИТЕН МАМАНЫ: «Алдыңғы келген колодкалардың бәрін алдық, салдық. Олар жүрді. Мен он үш жылдан бері жұмыс істеп келем осында. Ешқашан оларды зертханаға апарған емеспіз. Соңғысын апардық. Олардың хим составтары бірдей. Алып келді, салдық, бәрі істеп жүр. Маусым айы бітіп келе жатыр. Біз әлі бір колодка сынғанын көрген жоқпыз».